16.15

Nu har jag typ storhandlat ;) men jag fick ju ut 2664:- från
kontot i och med att jag inte fått mina pengar, fast 1500:-
fick mamma direkt ;o dåligt! Men jaja, hon skämmer ju
bort mig ändå trotsallt. Meeeen om ni liksom vill veta vad
jag har handlat på Ica today så kan jag ju tala om de för
er ;) för nu ska jag tjocka mig riktigt mycket ;)
~ Passionsfrukt
~ Valio, Gefilus Max
~ Två soppor ;) - det ska tydligen vara bra för tjockisar ;)
Blev tvungen att fixa min soppa.. men fortsätter nu ;)
~ Rostade sojabönor
~ Mango


M a m m a  b e t a l a r

Men jaja. Tjingis så länge ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0