17.40 - Min helg

F r e d a g ;
Kvällen började hos Sandra runt klockan 5 ? Gick ner
och handlade lite smått, sen börja vi fixa oss och dricka.
Runt 20 kom Jimmy och Stoffe och joina oss en stund,
sen gick dom vidare och jag och Sandra fixa klart oss
och gick sen hem till Jimmy, satt och drack där till 22
och vi var ju lagom drunk ;) - spelade in massa filmer,
som jag kaaaanskeee lägger upp på fb :oo haha! Men
iallafall, sen gick vi ner på GM - Glenn Miller, där jag
bland annat träffade Pekka, Småland och ah, några
andra folk som jag inte har sett på ååår :o lite små fun!
sen kom lill Emelie dit och vi gick hem vid halv 02 typ.
Fortsatte röjja massa i köket sen mådde jag sämst :o
så då blev det fingrarna i halsen ;)

L ö r d a g ;
Vaknade i stortsett hela natten av att jag frös :s satan
så kallt. Till och med så att jag drömde att jag hittade
massa kläder och skit :o då är det kallt alltså! Orkade
inte gå upp och klä på mig, med vid 08 hade jag inget
val, så satt på mig lackleggings'en och blåa jackan ;)
sen vare dags! Vaknade vid 10 - 11 ? Och började kika
på tv. Mådde faktiskt toppen jämfört med dagen innan.
Annat vare med Snadar som såg helt död ut! Haha.
Satte oss i soffan och tjockade chips och dip till inte
vilken film som helst utan Sällskapsresan, haha! Sen
kom mami och hämtade mig vid halv 14. Mjau! Åkte
hem, försökte äta frukost men gick inte.. så duscha,
orkade inte försöka igen, så satte mig lite vid tv'n och
pratade med Robin om kvällen, sen fick jag i mig 2st
mackor ;o så sprang mellan mackorna i tvrummet &
datan i köket. Sen reservera vi platser till Luftslottet
som sprängdes
och försökte köpa biljetter till Snabba
Cash
, men gick inge bra så jag sminka mig jättefort
och Robin kom och hämta mig straxt innan halv 18,
för att försöka hinna till - och chansa på - Snabba Cash,
men sen blev det bråttom och minutrarna gick tok fort
så struntade i den och tog det chill och åkte till Max för
att låta mig äta ;o usch vad mätt jag blev alltså! Sen
åkte vi till Gränby och dryga som vanligt :D och köpte
massor med godis och en ask vindruvor :} mums. Sen
åkte vi till Allians en snabbis och träffade Viccan innan
vi skulle hämta ut biljetterna till Luftslottet s.. fick stressa
igen - hahaha faail! Men sen chilla vi järnet inne på bion
och myste massor :} i liksom 2½h typ. Nej, Ida och alla
andra bion var full och vi gjorde iiinget annat!
 Den slutade
iallafall 23.30 typ, så då åkte vi hem och myste lite till tills
vi somna på soffan (a) hahaha. Men sen gick Robin in i
rummet och jag skulle "komma snart" men det sluta
med att jag somna om och vaknade vid typ halv 3 - 4
och smög in i rummet :} hihu!


S ö n d a g ;
Blev väckt av en liten Robin 08.35, jobbigt men bra! Kunde typ inte
hålla ögonen öppna seriöst :o usch, vad trött jag var alltså! Intekul!


Yummyhoney! Efter det låg vi bara och stekte i sängen till 3st (?)
filmer ungefär :} från typ halv 9 tills jag åkte vid 14.20 (a) sen
fick jag skjuts hem av lilla Robin, stanna och handlade och sen
har jag bara suttit här och försökt uppdatera ;) kissiekissie!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0