16.50 - News in my closet

N e w s  i n  m y  c l o s e t - l o v e l y!
Som ni vet, så fick vi studiebidraget i fredags och vem
om inte jag har typ bara 300:- kvar.. känner mig sååå
lyckad alltså! Usch, jag har sån ångest alltså! Men jag
har iallafall köpt lite nya favoriter + den Robin köpte
till mig i torsdags :} mihu! Jag har typ världens bästa
pojke.. eller ah "ex" men still my babyboy ;) Hihi..


Från; HM
- med axelpuff och stuff ;) lovely! Har inte provat den än,
så fårse hur den sitter (alltså längden) tog xs för s såg fan
big ut ;) både på längden och brädden.. maha. It's black!


Från; HM
- köpte denna marinblåa myströja bara ändå i och med att
det kan vara skönt nu på vintern att bara kunna ha en tröja
med långaärmar ;) mjau! Kom på idag att jag inte har ngn
större nytta av den nu ;o menmen!


Från; CUBUS
- fick ju presentkort av Robin's mami där i present så köpte
bland annat dessa två sjalar, har typ velat haft en svart och
en vit i flera hundra år ;o men i fredags blev de mina ;) hah!


Från; HM & CUBUS
- Strumpisar, älskar de! Ny rougeborste till mitt "borta" smink!
Och en ny vit bh från Cubus (jag har redan två andra, en rosa
och en svart ;) men älskar de så mycket så kunde inte låta bli).


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0