01.11 - Sunday night

Home again efter tre dagars drickande. Har hänt mycket funny stuff måste jag säga! Allt ifrån positivt till negativt till positivt igen. Jag älskar mitt liv. Har varit över till Majamouse och Johan nu på kvällen, as mys! Men blev dock för kort stund, menmen får ta igen det ngn dag framöver alltså! Sen tänkte jag efterlysa jobb, helst simpla, bra betalda och som endast pågår några timmar på vardagarna ;) tänker ju inte sumpa helgen pga jobb.. hah! Men det är som det är med det ;) skriver mer imorgon, ska kirra annat nu till Wallander filmen ;)

- "Vi kollar på Beck, jag har mens och Ida gick nyss"
- "Jag kollar på Wallander, har inte mens och kom precis från Maja och Johan"
Väääldigt intressanta sms man får ibland ;)

Men vad är grejen med att alla skaffar ungar nu ? Seriöst, okej om du är old enough och har levt dit liv klart, men annars.. vafan är grejen ? Erat liv blir inte bättre med en unge som ni sen inte kan ta hand om ;) belive me..
P u s s s


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0