01.58 - Sofuckinglovely

Omg, jag kommer dö. Mamma kommer döda mig.. haha! Som ni vet så har jag precis beställt 6 par skor från H&M och Nelly, men precis nyss beställde jag mitt 7e par (a) haha. Stackars mig ;) kommer inte ens hinna prova de innan jag är dead. Jaja, hur som helst så ska jag slänga in stooora bilder på Marble- skorna så att ni kan dregla extremt mycket mer än tidigare ;) rawr.

Det senaste paret jag beställde:


Gårdagens beställning:





Jag har aldrig längtat efter en beställning såhär mycket förr!
Gasch, tur att jag får annat att tänka på imorgon..


Your comments pussie
20:57:02 ~ 2010-07-23
Mitt namn; MissCM

åh, dom rosa är jag jätte nyfiken på hur dom är i verkligheten! :D kommer du lägga upp bild sedan på dom?

Min blogg; http://misscm.blogg.se/
22:24:25 ~ 2010-07-27
Mitt namn; Sabina

seriöst :( Jag ville också ha första och tredje paret!! Men dom fanns inte i min dumma storlek! :( Nu är jag lite jealous på dig, hihi :)

Min blogg; http://ssabinaa.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback