03.05 - Som att ngn visste ?

Saker de flesta förmodligen inte visste om mig;

Jag är beroende av saker såsom..
- nagelsax (- eller ah, tång. Har en i stortsett i varje väska + en i jackan)
- plattången (minsta fuktigt och mitt hår blir krull)
- rosa nagellack (sällan som jag satsar på stort och byter till ngn annan färg)
- att hela tiden förnya (kläderna i min garderob, pengarna i plånkisen och sakerna i mitt rum)
- sex (men vem är inte ?)
- mobilen (min bästa vän)

Jag blir kär i saker som är rosa, oavsett vad det är.

Victoria och jag har precis blivit crosshoror - dvs glider runt i kortkort på crosstävlingar.



- nej, nu måste jag sova alltså :o kan ju fortsätta listan typ nästa vecka ;) as always..
Puss och gonatt


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0