16.13 - Happyface

Wejwejwej! Igår kom tre par skor + klänningen från Nelly ;) lovely! Helt perfekt! Och idag fick jag mitt fjärde par. Nu väntar jag bara på paketet från H&M och på skorna som jag böt ;) mjau! Ibland kan livet inte vara mycket bättre.
Igår som sagt så hämtade jag Viccan i stan, åkte till Ikea efter det och råka slösa 231kr.. köpte bla lite saker till mami (a) måste ju fjäska lite för henne ibland ;) sen åkte vi hem till Vicco och åt mat med hennes mamma, mumsigt. Runt 21 kom Maja förbi och sen skjutsade vi hem Viccans mami till mig och åkte igen för att hämta Hanna. Sen spenderade vi slutet av kvällen hos Majamouse tills vi blev to tierd och åkte hem för att hämta Lotta, så skjutsade hem henne och Viccan vid 00. Ah, okej.. lite tooooo much information i know ;) jaja, det var min dag igår.
Och dessutom är det 6 dagar kvar tills jag åkte till Skottland :oo scary.
Nu ska jag börja kvällens drickande, ingen vet hur efterlängtat det är! Och nej, jag säger inte som alla andra - vi ses i dimman, utan malin är full och ramlar omkull ;) skriver someother day. Puss


Your comments pussie
08:48:56 ~ 2011-08-25
Mitt namn; Rayanhilde

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

Min blogg; http://rayanhilde.blogcorporate.com

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback