16.39 - Tisdag 1 week later

Inte okej.
Känner mig lite tpl som aldrig är inne och skriver - trots att jag har förklarat mig really well. Menmen. Har mycket saker att skriva, men dock bara lite som orkas skrivas ner.. sitter just nu och ska beställa kläder och kikar lite på fejjan, Robin maybe kommer lite senare en stund och jag hade bara en ända anledning till att sätta mig här - för att föra över pengar.. hm..
Dessutom, det är tydligen vääääldigt mycket som jag skriver här som folk tar åt sig, tex det med att alla skaffar små kids nu. ALLA GÖR DET! Och jag syftar inte på ngn speciell, långt ifrån. Så mycket gillar jag inte dig så att jag väljer att skriva om just dig i min blogg - inget jag skulle välja i första taget. Nej, tack! Däremot när jag börjar skriva namn. Tex Victoria Oscarsson är en chasewnöt - då kan hon ta åt sig. Eller ni kanske är sånna som tar åt er när man skriker ut hora på stan, ba "aaaah, det va åt mig, ofta.." töntar, get a life och andas förfan. Ni är pinsamma.
Jag skriver vad jag vill, om precis allt som faller mig in, för det här är min blogg och mina åsikter som skrivs. Sucker!

Slänger in massa gamla pics senare maybe och lite på det jag ska beställa ;) puss.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0