20.00

Jag finns här för dig, no matter what.


Förstår inte hur jag kan vara så trött. Helt sjukt! Vilket liv man har. Haha, pengarna börjar försvinna bort från sparkontot och jag får mer och mer panik när jag inte vet riktigt vad jag vill göra. Funderar på att starta eget, då får jag åtminstone göra just what i like.. Nej usch, alla tankar på jobb får mig att vilja självdå. Varför kan inte jag ha oändligt med pengar som all the rich and famous people ? Nej, gud hatar mig. Som vanligt, inget nytt. Gasch, så tpl!
Och inte har jag packat än! Hade jag varit rik hade ngn gjort det åt mig, haha.. men som att jag tillåtit det, naaat ;) Haha, nej usch. Imorgon kommer jag få värsta paniken och komma på att jag skulle ju faktiskt behöva tvätta, men så smart är inte jag ;) haha! När jag var liten ville jag packa en vecka innan för att jag längtade så mycket, men inte fick jag det.. och nu klagar de på att jag inte har packat. Gasch!
Alltså det här är inte okej, jag har sovit typ halva dagen (eller ah, hela) och ändå sitter jag här och tokgäspar, jag blir aldrig pigg igen.
Menmen, fårse om jag ska åka förbi Majamouse en stund lite senare ;>
Juste, R klädde på mig imorse som straff för att han väckte mig, as snällt! Haha. Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0