20.51 - Bye fisar

Just nu sitter jag hos Majamouse och Johan med de och lilla Hannis :} mys. Ska typ åka och fiska :oo eller Johan och Hannas Robin ska. Haha :P Igår spenderade jag lite av min dyrbara tid här och sen åkte jag och hämtade Robin och åkte vidare hem och myste lite tills ngn liten tröttis somnade ;) haha. Nu är det lite mindre än 12h kvar tills planet går, scary ?
Jag är sååå smart, är så stolt över mig själv ibland.. först idag fattade jag - tro det eller ej - att Skottland, låg i England (eller ah, Storbritannien/Great Britain) hahaha. Fyfan så dålig jag är ;)
Men nu ska jag skynda mig, åker straxt. Puss

Hejdå Sverige - Halluuuuuuuu Skottland, England eller whatever ;)


Your comments pussie
00:39:02 ~ 2010-07-31
Mitt namn; Sabina

haha, vart fan trodde du att skottland låg då? ;)haha, smartis!

18:27:57 ~ 2010-08-06
Mitt namn; razone

ser amandavardet inte smal ut?

du din spinkiga sak