22.32 - Sängen next

Som ni ser, en ny header. Hiss eller diss ? Ska byta snart again..
Imorgon blir det förmodligen Kalas där de har värsta kalaspriserna ;) gillas mycket! Så ska fira både Alexandra puddingen och Idahoe som båda fyller 19 imorgon - right ? :o Haha! Temat på Kalas blir leopard eller rosa, pga att det är Alexandra som bestämmer ;) but i like it alot, så mig liksom! Haha, iallafall det där med rosa. Menmen, ska alldeles straxt sätta över pengar på kortet :o så att jag har cash att röra mig med if you know what i mean och joja, jag ska bli tok drunk! Mjau.. Menmen, ska kila upp snart och klirra på en movie och burra ner mig under täcket i väntan på att Sandra ska ringa ;> lovely. Visst, jag vet.. livet har sina vändningar, men jag är fortfarande tpl.. det här är bara ett face som används för att leka happy ;) hihu! Btw, så håller Maja och Johan på att flytta massa saker idag, så snart så.. längtar enormt! Mina små sockerduvor! Och juste, Ida Kungen Knarkis kommer hit på dagen imorgon, hihi. Mys! Men nattinatti små fjortisar (bara vissa utpekade)! Puss

Update 21a juli '10:
Det här är ffs mitt 1000e inlägg, omg liksom!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0