17.06 - Ahmagad

Hallyy pardypeople ;>
Fick precis en braig nyhet här på bloggen när jag kikade på kommentarerna;
"Hey malin!! Jag kommer till uppsala en helg nu i augusti, jag far härifrån till sthlm den 13e augusti och far hem den 22a. Jag ska vara i sthlm men kommer komma till uppsala och festa med er, skulle betyda asmycket om jag kunde träffa dig, Viccan, Vickan och Maja. Om alla är hemma då, kan vi inte ta en krogkväll då? :D pussar <3"
Dock kan vi ju skippa att träffa en av de andra personerna. Haha (a) nej, nu ska vi inte vara sånna.. Men det blev ju goddie! :D jag vill inte ens tänka på hur länge sen det var vi sist sågs :o haha!

Men iallafall som ni vet, så har jag blivit fet och ska nu börja på en diet ;) gasch, vad mycket rim.. nej, men ska dra ner på kolhydrater - as nice, lite synd dock att det just innebär pasta, ris, mackor osv. Vilket är en tjockis big fan ;) haha. Så nu satsar jag mer på bulgur + grapes och sånt som är bra/lite bättre för magen. Haha! Börja dock igår morse, haha. Så vi lär inte se jättemycket resultat redan idag.. haha! Men hittills har det gått bra och jag hoppas på att få lite ätstörningar i slutet av this trip (; det är sånt bara ett anorexia-fan kan önska sig typ. Hah!

Förresten små puppor, så fick jag mitt H&M- paket igår, wejwejwej! Nu väntar jag bara på leopardisarna som borde komma imorgon (; skickade inte tillbaka ngnting av det jag beställde, dock var det en "klänning" (sånna jag brukar ha) som var förstor och likaså ett par skor, men vet inte om det fanns 34 i klänningen så orka inte skicka tillbaks och sen vänta igen i och med att jag vill ha med lite till Skottland, så får fixa det på annat sätt. Juste, skinnjackan var också lite stor - i och med att det är en kortare variant så slutar den i midjan och just där så hade jag behövt mer fett för att fylla ut den, synd. Menmen ;) får väl bli ännu fetare ;) haha!

För er som jag inte smsat med under senaste dagarna så har jag spenderat helgen med alkohol, Viccan, Hugo + fler. Blev Barenbaren i fredags och Kalas i lördags - i mina nya porrskor ;) mjau. As nice! Men iallafall, åkte hem i söndags, jag är ju ngt som kallas bortskämd - så mamma och pappa kom och hämtade mig i Årsta (; men så fort jag kom hem la jag mig i sängen och låg väl där i stort sett resten av kvällen (var hemma vid 19 iallafall (a) så myste med mig själv och kikade på ca 40 movies typ. Sen på måndagen (igår) vakna jag runt 14 typ, heeelt seg. Gick upp och fixa lite - kom fram till att allt tog en timme att göra, typ frukost, äta frukosten, duscha och sen komma iväg. Hämta mitt H&M- paket sen kom Robin :) åkte efter ett tag till Maja och Johan för att bestämma det mesta inför Kolmården- tripen ;) och mest roa oss utav de. Haha! Åkte hem efter 00 och förvånande nog så somna inte Robin dirr ;) lalala, stängde av tvn vid 03, väcktes av R vid 10.25, åt fryyylle, gick upp igen och fortsatte kolla på Beck - Advokaten igen som jag inte fattat ett skit av igår och det gick inte bättre idag heller. Haha! Sen gjorde R ngt och jag somna, sov typ tio minuter tills han sa att han måste åka, följde med honom ner men så fort han åkte så gick jag upp igen och la mig, då var klockan 13, sov till 15 då jag vakna till lite fort och läste smsen, svara helt knas på allt, vände mig om och somna om, vakna vid 16 och kände att jag likagärna kunde sova mer, men bestämde mig för att gå upp och ah, nu sitter jag här och orkar inte ens prata eller koncentrera mig på ngn. Vad händer med mig, haha ?

Idag blir det nog lugnt, känner inte precis just nu att jag skulle vilja springa runtrunt och röjja sönder - konstigt nog. Men man vet aldrig, som always. Ska upp relativt tidigt imorgon och köra all the way in till staden - ingen vet hur många ggr jag hinner somna innan jag är framme.. haha! Och får förhoppningsvis med mig Vicocotoria! Hihu.
Nej, nu orkar jag inte mer ;) tjingis.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0