23.30 - Såld!

Ojoj. Lagom mycket har hänt senaste tiden! Så röjj. Kommer knappt ihåg vad jag gjort :o Åkte och badade med min skrutta Ida Kungen Karpmyr ngn varm stekig dag, sen gick jag ut på fredagen och lördagen så åkte jag till Viccan och var med på släktträffen :o sen gick vi ut på kvällen och kom hem straxt efter 03, fortsatte dricka i väntan på Stefan DaSilva som skulle hämta oss 04. Sen kom han och vi bar iväg mot en av de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv - cross vm i Uddevalla - porriga pojkar, porrig stämning, porrig sport och über mycket uppmärksamhet - kan det bli bättre ? Sällan. Sen åkte vi vidare på söndagkväll (mot Gbg, men stanna tidigare), på måndagen blev det Gbg + annat, kom in på Liseberg straxt efter 17 - såg liksom Lotta på Liseberg in real ;) tycker dock att vårat älskade Grönan är bättre än Liseberg där det fanns fler barnkaruseller och färre läskiga.. menmen. Det var ju trotsallt flera år sen jag var där sist. Sen gick vi hem - över gatan ;) till Gothia hotell, vårat porriga hotellrum för natten ;) sen på onsdagen (juste, det var igår) åkte vi hemåt genom massa ställen bland annat Ullared, vilket var andra ggn för min del och första för deras och typ massa andra ställen där jag already have been, men rullade inte in hemma i älskade Uppsala förrän vid halv 01. Så helgen var perfekt!

Idag åkte vi till DaSilvas butik och kikade på "våran" cross och provade kläder ;) haha, skadat! Slänger in en bild sen maybe.. sen kom mamma och hämtade mig och efter det har jag bara packat upp allt - packat ner allt, duschat och legat i min otroligt efterlängtade säng och kikat på movies! Väldigt mys.



Imorgon blir det vidare till Viccan och på fredag rullar vi vidare till Söderhamn på ngn rockgrej sen kanske det blir Myggjakten (crosstävling som pågår i 9 dagar, varav 2dagar på ett ställe osv) så på söndag och måndag är det uppe i Östersund, så man kan ju hoppas att vi åker dit på lite äventyr till alla porriga pojkar, mjau ;)

Jag är så såååld.



Förresten så har vi sett massa kändisar bla Lotta Engberg (+ alla sånna fjompar som var där). Molly Sandén, hennes mamma + syskon och ngns kille. Mollys mamma har även pratat med oss.. jättetufft, not! Sen såg vi ju, tuffast idag, killen som sa hej och vinka.. ena killen i Room Service, snickaren (alltså inte målaren - gottlänningen!) as ballt :D


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0