01.23 - Tröööött

Som sagt så tog jag bussen till Sandra igår, där även Sonya var. Hade trevlans, tog Sonya's pappas räääjserbil till Gimo och kirra dricka sen åkte vi hem och började onsdagens drickande, totaly mymsigt, verkligen efterlängtat! Menmen, sen kom det lite folk och vi satt där och ah, sen resten av kvällen behöver vi ju inte nämna ngt om ;) haha! Ska lägga in en bild när jag orkar hämta sladden - har även hittat kamerasladden (a) den låg i en påse :$ hahha! Jag är sämst. Mamma ringde iallafall vid kvart över 11 precis när jag vaknat och undrade ifall vi ville komma till morfar där hon var själv, dock sa jag nej men sen tyckte jag så synd om henne så jag packa ihop alla saker och sen gick jag dit (tänkte liksom på fettet) kom dit och möttes av mamma i dörren som sa "nej, men.. kom du iallafall :D" sen ba "jag kunde ju ha åkt och hämtat väskan där, pucko" jo, den var ju rätt fet som sagt. Menmen, stannade där en liten stund, mamma hade precis blivit klar med städningen så vi åkte vidare till Öregrund. Kirra bla dricka till midsommarn och sen gick vi till ett fik så att jag skulle få frylle. As mysigt! Jag har inte haft såhär kul med henne på länge, saknar det verkligen! Hon har till och med sagt det två ggr idag ;> så det är ju bra ;) fick som vanligt lite stuff, så jag är nöjd. Sen när jag kom hem, kom jag på att jag hade mitt Hm- paket på Ica, så fick pengar av mamma och sen åkte jag ner och hämtade det, as nice! Men jaja, gjorde inte så mycket mer. Skjutsade pappa till Långhundra (typ Knivsta) och hämtade andra bilen, sen var jag hemma till halv 21, as sent men skönt. Så nu har jag typ ägnat mig till filmen På smällen, städning och tv'n och nu sitter jag här.

Men iallafall, imorgon kommer min söta Ida Kungen Knarkmyr hit, det gillas starkt! Vi har typ planerat värsta fatcampet ;) hon kommer hit typ till 12, så jag ska hämta henne vid bussen. Sen ska vi ut på en liten promenixx, sen blire fryykost - as mys! Och sen ska vi väl bläddra igenom alla Micke's filmer och se om det finns något fun att kika på. Så vi ska über mysa. Sen närmare kvällen ska jag fixa i ordning mig och vidare till stan för att förfesta med mina flickor (kanske ngn annan also) hos lilla Bino, sen blire utgång med några från klassen - totaly lovely! Så vi ses väl på Kalas små pussies ;)

Nu måste jag egentligen försöka sova, ögonlocken börjar klibba fast och dvdn står och morrar att jag ska kika på Tratten & Finkel ;) haha. Men g'night smulor, puss!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0