10.23 - Mondaymorning

Shululu pussies! Tonight ska Vicco och jag bli hämtade av DaSilva, sen åka iväg till Kistagalleria och köpa kläder som vi ska ha nästa söndag och framöver i sommar ;) as nice! Menmen, sen händer det väl inte alltför mycket alltså ;) men jaja, tänkte slänga in en studentbild iallafall, tills jag får ork att lägga in de andra ;)


Your comments pussie
11:08:28 ~ 2010-06-14
Mitt namn; Ida kungen karpmyr

saknar dig med! Har du något jobb i sommar?:) Lust att updatera blogg designen lite nån dag? ja har fan försökt med ja fattar inget ;P PUSS

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/
00:34:34 ~ 2010-06-16
Mitt namn; ggggguuuudd

haha du är så jävla gay :D

01:57:38 ~ 2010-06-16
Mitt namn; Me, myself and I

Och du gillar det sååå starkt älskling ;) dura, har du sprungit bort eller ?

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback