14.43 - Hot baby, hot!

Porrigt! Väldigt porrigt! Viccan och jag springer runt almost naked och försöker bli lite negrer tills på söndag ;> i och med att båda blev sjuka så kunde vi inte följa med på förra crosstävlingen så ska iväg på första nu på söndag i Uddevalla, nice. Menmen, ska packa ihop allt och åka vidare fyra km till hennes mamma och träffa min lilla kissunge (a) och sen ska vi iväg och grilla + bada med hennes mami ;) lovely! Usch, nu orkar jag inte sitta här längre, men nu vet ni liksom att jag lever ;) skriver om alla mina festligheter ngn annan dag, typ när det regnar..

Och sen ;) ja, jag har bara en bh, känns jättesynd.. nej, men har man en favorit så har man och det är min ;) sen, du behöver ju faktiskt inte sitta och titta på mina boobisar om du inte vill ;) nu tänker jag inte lägga ner mer tid i den här disskussionen, för vi alla vet att du är jealous och det blir bara pinsamt för dig. Välkommen in i min garderob baby!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0