16.24 - Johannacopy

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - En
Vad tycker du om kärlek? - Beror på
När kramade du någon sist?
- Vet inte, mamma maybe
Saknar du någon speciell person?
- Jo
Har du svårt för att bli kär?
- Ja, eller.. vet inte
Är du singel?
- Ja
När fick du senast en komplimang?
- Idag

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: - Nej
Hånglat med nån riktigt ful: - Jag strular bara med snygga, nej klart jag har :s
Hånglat med fler än 50 pers: - Ska börja räkna..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Jau
Gjort något riktigt dumt? - Verkligen
Gjort något du verkligen ångrar?
- Klart
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? - Ja
Fått din mamma att gråta? - Nej, tror inte det var pga mig
Slagit ner någon? - Nej
Skämts över dina föräldrar? - Har väl hänt men whatever
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja!
Tar du droger? - Nej, i wish sometimes
Dricker du? - Ja, mycket och länge
Vilka kläder sover du i? - Stringisar baby
Vad hatar du verkligen? - Just nu vet jag faktiskt inte vilket som övervinner de andra.
Är du ensam nu? - Här nere, ja.
Vill du gifta dig? - Maybe
Vill du ha barn? - Ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
- Jag och Vicco
Såg dig gråta? - Jag vet inte
Fick dig att gråta? - Mormor tror jag :/
Du delade en dricka med? - Viccan
Du gick på bio med? - Usch :o det kommer jag inte ihåg..
Skällde på dig? - Mamma ?
Sa någonting till dig och vad var det? - Viccan "men gå och duscha raaa, datan står kvar"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
- Nej
Kramat någon? - Nej
Pussat någon? - Diva isf
Köpt någonting? - Mycket
Sjungit? - Nyss i bilen ya naa ;)
Saknat någon? - Klart..

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0