16.52 - Tisdag

Tjenislillpenis!
Idag känns det som att jag hunnit med allt och lite till. Mamma väckte min fem minuter innan hon skulle till jobbet, så skjutsade henne och tänkte "ahmen då åker jag hem och sover sen igen" bara det att jag blev ju verkligen jääätteepigg av att köra och bestämde mig för att gå ut och gå ca 45min innan frylle, så det gjorde jag. Känns as nice, kom hem sen och käkade, la mig på soffan på altanen med kissen en stund men insåg rätt fort att det var as varmt och bestämde mig för att ta en solning istället, så tog bilen och åkte och solade - höll på dö rent ut sagt.. sen driva (läs drajva) jag vidare till farfar, som var själv hemma, så åkte ner till Alundacity där farmor och Kevin var, så tog med mig honom och åkte tillbaka till farfar ;> duscha av mig solarielukten och cocosoljan. Sne käkade jag och åkte vidare till Gimo för att hämta mamma ;> så nu sitter jag här hemma och funderar starkt över vart fan min kamerasladd är :o har ngn sett den ? Haha, drygt.. jag som skulle fixa en ny header, men tyvärr så kan jag inte do it now utan bilderna. Men den dyker väl upp om ngt år, som vanligt.. Btw, träffade Therran av alla personer i Gimo idag :o as länge sen sist! Får styra upp det! Senare idag så ska jag ta bussen till Östhammar och hälsa på Sandra aka Snadar, funniebunnie! Fårse vad vi hittar på ;> juste, morfar åkte in till Ackis today pga vatten i lungorna, som att vi inte haft tillräckligt med problem ? Väldigt opassande! Men hoppas allt blir bra :/

Måste även säga rest in peace Ida Kungen Knarkis blogg ;>


Your comments pussie
18:29:03 ~ 2010-06-17
Mitt namn; ida kungen karpmyr

haha ;P den kommer tillbaka, ska bara fixa lite bilder och sedan ska du få hjälpa mig :D


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0