19.03 - Fredag hela veckan

Sitter hos Jennie med Viccan och dricker, Jennie är på bio och snart kommer Sabina sen blire förkrök och krogen later ;) mjau, ska dricka satan tonight igen känner jag, men vad trodde ni ? Ni är ju liksom inne på Bitchans blogg.. Iallafall, dagen har varit relativt chill, gick upp as tidigt (typ 10) för att mamma skulle hämta mig, sen åkte vi till Gränby och jag fick massa saker :} betalade dock ytterst lite själv, men hallå fick ju liksom 600:- plus kläderna av henne, så kan ju inte begära mer tycker jag. Lägger in bilder på det nyinköpta imorgon eller ngt ;) Nu ska jag fortsätta suga på mitt vin tills mina andra pullor kommer, så Viccan och jag får väl roa oss själva som vi brukar vara så duktiga på ;) haha!
Btw, imorgon ska vi förmodligen till Knivsta och träffa pojkarna :} lovely! Pusss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0