01.45 - Spontant, melike

En liten uppdate på hur min helg sett ut ;)

Fredag;
Krogen!
Åkte hem på morgonen som sagt, drog in till staden mötte upp Viccan och Jennie och drog dit på förkrök med dom och Sabina såklart :) sen blev det Kalas, as nice det blivit där. Värsta mys! Men jaja, mer hände väl dock inte.

Lördag;
Bakisdag! Nej, mådde faktiskt bra - tror jag ;o vaknade super tidigt och kände bara lusten av att vända mig om och fortsätta sova - men gick dock inte. Segade hela dagen och strök planerna pga världens blåsväder - vinden hugo as we use to call it. Planerade istället för en lugn lördagkväll, men sen kom Viccans pappa hem och det blev massa tjaffs, så vi bestämde oss snabbt för att köra på en Max och sen se vad som hände. Åkte vidare till Luthagen (?) till Jockopucko bor numera och där även Adam Cameron Diaz var ;) haha! Satt där ett tag och skjutsade sen ner de på stan och vi fortsatte vidare och hörde av oss till Martin som satt och väntade :) träffade honom och Adam en stund och gled runt lite i staden tills Viccan och jag fick för oss att dra till Knivsta och träffa lite folk, typ Siiiimooon :D var där ett bra tag och stod uteee i regnet :o fattar ni ? Jag ute i regn ? Säger bara stackars mitt hår, men som tur var hade jag satt upp det lite fult i en knyyyt. Menmen, var tillbaka i stan vid ett, regna satan :s träffade lill- Hanna snutt ett tag, sen skulle dom åka och Viccan ville åka Donkendrive, så under tiden i den låååånga kön smsa Hanna igen och undrade vad vi skulle göra, så när vi var klara åkte vi och hämtade upp henne igen :) sen hämta vi Hugo på krogen, skjutsa hem honom, sen Hanna, sen åkte vi hem och var hemma vid 04. Slockna typ dirr..

Söndag;
Hm, kommer knappt ihåg.. men chilla mest, drack lite runt 15 på dagen och åkte Viccan's pappas rääägerbil runtrunt. Sen åkte vi hem, har jag inte helt fel så tror jag vi somnade ;o haha. Jaja, gjorde faktiskt inte mycket mer. Jo, juste.. Hughgoe kom ju och hälsa på :P

Måndag;
Vaknade straxt innan tio, nice. Fick sms av Viccan att hon lagat kladdmuffins åt mig fastän jag väckte henne tidigare pga att jag inte kunde ligga still - vilket hon får skylla sig själv för ;) för hennes rumpa är bra ivägen den också :D Viccan somna så jag satt mest i köket med Kakan. Jaja, hoppar lite nu. DaSilva kom och hämtade oss lite innan 18 och vi tryckte in oss i hans Audi TT ;) gasch! Åkte till Kista och handlade kläder ;) - lägger in bilder sen plus att jag köpte lite nya armband. Det gillas! När vi var klara gled vi in till Sthlm och parkade sen gick vi vidare och hamna vid Grönan ;) as nice! Första men dock iiinte sista denna sommar. Kom dit vi 21, så hann dock bara åka tre saker, popexpress, insaine och extream. Aaaas nice ;) fyfan så fun alltså! Blev klara till 22 då vi begav oss hemåt, i letandet efter en Donken (efter att vi preciiiis åkt förbi en) så hamna vi hos hans friend ute i skogen typ utanför Vassunda vid Knivsta så fick vi mat. Haha, skummis menmen ;) sen fortsatte vi hemåt och var hemma runt 01. Skön kväll, slockna som en kissikatt och sov nästan 12timmar.

Tisdag;
Alla var typ sjuka utom jag och Vicco's pappa, så jag blev sen rätt säker på att åka hem, så fick skjuts av Patric till Gränby, lyckades precis missa bussen, men körde förbi och hann ;) var hemma vid 16, handlade, käkade dagens mat - frukostmackor med groddar på. Hände inte så mycket mer, duscha, släppte av mamma och pappa vid Kim&Kevin, åkte sen vidare till Robin för att säga hej, blev ett lååångt hej och inte bara hej. Mys! Råkade bli kvar där till 20, då jag precis fick sms av mamma som undrade ifall jag skulle komma snart, så åkte dit och grattade Kevin, tjockade och sen åkte vi hem. Gick typ och la mig dirr när jag kom hem och kikade på moviesar ;) har tyvärr inte somnat än men funderar på att trycka ner mig och få lite sömn innan jag ska skjutsa mamma till jobbet imorgon (för att få tillgång till bilen under tiden hon jobbar ;)

Menmen, det var väl typ det senaste ni missat av mig pga mina små äventyr ;)

Your comments pussie
10:22:45 ~ 2011-06-22
Mitt namn; Didrikkarine

NICE AND WONDERFUL SITE

Min blogg; http://didrikkarine.blog24h.com

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback