17.28 - Ahmaagad

2 5  m a j - o'learys med Viccan, IdaHåå och Hughgoe


Myyms


Ida

2 7  m a j - mormors begravning ♥


Kistan


Sandra, kusin


Ida och Evelina, kusiner


Hjärtat från barnbarnen


Kom och tänka på en sak nu.. i alla tre familjerna så börjar de första
två ungarna på samma bokstav - Sebastian och Sandra, jag och Micke,
Evelina och Emil.. sen kommer den tredje ungen och är mobbad. Så om
mamma skulle fått en till unge skulle han typ heta Gunnar. Sen är det
även så att det liksom går i ett mönster, kille - tjej - kille och tjej - kille
- tjej, så han där Gunnar hade blivit kille ;) haha!


Mormors gravsten är inte klar än dock, så därför står det Johan Lindblads
familje grav. Men man kan ju hoppas att den är färdig snart..

2 8  m a j - förkrök hos Jonte + utgång med lite folk


Viccan och Bitchan yanaaa















2  j u n i - sista dagen i skolan + utgång med Viccan


Lag ett, livets vinnare - elr ngt..


Bino, Elin och Ellen, lag två (plus mig och några till) - vinnarna och
såklart så vann vi ju..


Snyggingmobilerna, Bino's och min




Sen gick vi vidare ut och spraya lakanen till flaket..


Stina och Bino - vet dock inte vad Stina gör med hakan, men ;)


Bara mitt namn som är roooosa ;)








Bitchan med ett heeelt vinglas


Bitchan med ett trasigt :o jag fick liksom två myggor på benet, kasta
vinglaset och börja slå myggorna och ah, det här är resultatet..






Alltså jag är så söt ibland!

4  j u n i - Studenten


Viccan, jag och mami


Bino, jag och Ellen - syns ju vem som är fotokåt

1 1  j u n i - Utgång med mina pullor


Sötaste Sabina och jag




Jennie


Våra shotar, as myms! (Jag tror klockan var efter 00 och därav datumet)

1 2  j u n i - Chillkväll, åkte runtrunt med bilen i stan, sen Knivsta + träffa folk

Gasch, ni skulle bara veta huuuur kissnödig jag var :o

1 4  j u n i - Kista, Sthlm, Grönan och Knivsta med DaSilva och Viccan


Viccan - dock inte jag - DaSilva


En lite smått rädd Bitchan.. haha!


Lovely, är helt kär i den!







1 6  j u n i - röjj + krök med Sandra och Sonya


Så gott!


- kommer en till bild senare, har den dock på mobilen..

1 8  j u n i - förkrök hos älskade Sabina + utgång @ Kalas


Elin


Min älskade Simon


Jocke och Stina


Ellenpropellen



Slut på pics för today ;) Puss


Your comments pussie
20:51:10 ~ 2010-06-19
Mitt namn; Sabina

mycket fina bilder!<3 diggar den sista ;)

19:42:15 ~ 2010-06-22
Mitt namn; Anonym

våga byt bh någon gång! puss

02:18:03 ~ 2010-09-07
Mitt namn; Stina

Jag saknar dig Puppidollen! <3

Fin blogg Ingevitt :O <3


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0