16.15 - Binocopy

Jag kör en serious jämfört med söta, lilla Bino ;)

Om dig

1. Hur gammal är du? - 18år, 5månader, 1 vecka och 6dagar 
2. Hur lång är du? - 178 (man kan ju hoppas att jag växt lite)
3. Vart bor du? - Alundabigcity (och Gamlis)
4. Är du nöjd med ditt rum? - Skulle kunna vara liiite större och ha mer sätt att möblera ;o

Sex
1. Är du oskuld? - Nej. Eller ? :o
2. Har du pojk/flickvän? - Tack och lov inte, haha
3. Brukar du ofta ha sex? - Kunde vara oftare alltså!
4. Har du haft sex mer än 20 gånger? - Om jag har!
5. Har du ätit något som legat på någon annans kropp? - Yes
6. Har du haft sex på en offentlig plats? - Haha, inte bara en gång..

Godis

1. Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan? - Ytterst lite
2. Tycker du om lakrits? - Ohja
3. Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll? - Jag är alltid tjock!
4. Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll? - Har nog aldrig hänt

Fest
1. Ungefär hur ofta festar du? - Hur mycket är ofta ?
2. Vad innehåller den bästa drinken? - Allt som blir rosa ?
3. Har du ens varit full? - Har jag ens varit nykter ?
4. Brukar du, på fyllan, ofta göra saker du ångrar på fyllan? - Det händer
5. Vem anser du vara party kungen/drottningen? - Jag själv, jag själv och såklart jag själv.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0