00.46 - Möts vi i sängen ?

Funderar på att sova om vilken sekund som helst.. lagom skönt!
Men tråkigt sällskap. Är själv, med katten.. hm. Jaja, får äntligen
sova ut imorgon, tror jag ? Sen ska jag till stan, träna och sen till
skolan. Börjar halv 16, verkligen drygt! Och har ig-varning i den
också så måste nog verkligen gå i och med att han var så snittsig
förra gången och sa "har du ens varit här hälften av gångerna ?
Jag tror inte det faktiskt" och kan inte välja bort den, för poängen
är precis.. as drygt! Men ah, ser fram emot träningen imorgon
iallafall, om jag nu hinner. Men sleep tight bitches, gonatt!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0