09.29 - Svenska B

Sitter i skolan right now och har svenska b. Men en annan sitter ju
och gör klart natur uppgiften. Lagom tråkigt alltså! Slutar typ om en
halvtimme, sen om en timme har vi idrott - lite mer fun iallafall. Sen
är det bara dryga lektioner kvar, natur - där jag inte fattar ngnting
och arl - där jag knappt har varit på ngn lektion så har absolut ingen
koll på vad vi gör egentligen :o men ah, måste som sagt gå.. ska
typ välja två böcker av en och samma författare och läsa de. Man
kan ju hoppas att Carolina Gynning's duger ;) mjau! Det gillas isf.
Jaja, tror jag ska möta upp Viccan efter skolan och sen åka hem till
mig i och med att hon ska till sin mami tonight. Wejwej, fåse vad vi
kan hitta på.. Skriver väl maybe lite mer snart..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0