09.31 - Skulään

Sitter i skolan och håller på med Fn grejs -_- otroligt tråkigt! Tur att jag har
Ida.. så gör dock inte så mycket mer än att hjälpa henne fixa framsidan lite
då och då. Ikväll ska jag röjja med min andra halva Viccopicco och de andra
av mina snuttisar! Ska som sagt till Kalas och fira Maja (plus Viccan såklart).
Fårse hur kvällen slutar alltså, är så otroligt jävla trött så ni anar inte, känns
som att jag lever i en dimma right now, så kommer nog somna på Naturen
idag igen - ovanligt ? Nja, inte det minsta. Har precis kollat feta kartan över
jorden :o haha! På Google Earth. Men jaja.. skriver maybe later, men tvek-
samt i och med att jag kanske måste stressa sen ;) Pusseliepuss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0