10.09 - Tisdag

Ingen skola today. Skönt! Usch, jag vaknade straxt efter 1 inatt
av att jag hostat en längre tid, alltså det var inte bara lite hosta
utan seriöst så trodde jag att jag hade rivit upp hela halsen och
skulle börja hosta blod eller något. As drygt. Så gick ner, hämta
hostmedicin, klappa min kisse, gick upp, drog i mig massor med
hostmedicin, smsa Robin och gick och la mig igen. Kunde faktiskt
somna om rätt fort ;o vilket jag inte trodde! Menmen, vaknade
09.20 idag och gick ner, så nu håller jag på och äter frulle, men
jag blev tok mätt så ena mackan ligger bara där och väntar ;o

Idag hade jag tänkt antingen..
- åka till stan och träna
- åka till Östh och träffa Snadar
- eller bara vara hemma och chilla
Vad tycker ni att jag ska göra ? Jag har ju liiiite beslutsångest
med hur mycket jag verkligen orkar fixa mig för att göra osv.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0