10.47 - Tiktok on the clock

Viccan är bög. Punkt. Nej, men ungen ligger och sover fortfarande.. hennes
lektion börjar om 40min och jag känner att det inte är ngn idé att tjata på
henne ;) då ska hon va grinig resten av dagen.. och det vill vi ju inte :o hah!
Ska iallafall följa med Viccan till stan och sen kika lite om jag hittar ngt fun
att ha på mig ikväll. Det är ju som sagt 80-tals (och 90-tals) tema på Kalas
och vi ska satsa stenhårt ;) hahaha! Yeah right. Ska även dit och köpa bilje-
tter till B. Rosenström som kommer dit på fredag. Lite små fun i och med att
det verkar vara många som ska dit :> hihu. Men jaja, jag ska käka lite rost-
isar nu - helt alone också :( haha, sen ska jag bara sminka på mig lite smått
och få liv i det lilla barnet däruppe.. fast lilla vet jag inte ;o



Plans for this week/-end;

Onsdag - chillibill! Till staden - hem till Vicco - börja dricka - röjj @ Kalas
Torsdag - bakis? Följa med Vicco till stan - maybe skolan - hem
Fredag - långdag! Skolan och ha 4 lektioner - vadhändersen ? - röjj @ Kalas
Lördag - hallådetärlördag! Boka mig ;) why not ?
Söndag - stekdag! Chiiiilllaaaa maaaaan ;) join me..

Vad ska ni göra i helgen ? ;>


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0