11.47 - Onsdag

Vaknade halv 11 av att mamma kom hem och ropa eller whatever hon
gjorde och ville att jag skulle komma ner :) Så gick ner efter en stund.
Men alltså shit :o jag drömde så sjuka drömmar inatt.. bara för att Vicco
skulle sitta och skriva på sin blogg om ståltråden i munnen :o haha! Jag
känner mig lite lost. Kvällen slutade iallafall bra igår pga piiip, thanks.
Inte för att det var ngt speciellt, men fortfarande skönt att bara msn'a
med folk som gör en happyface. Jag gillar det. Nu sitter jag iallafall och
skriver en bokrecension, på en bok jag inte läst.. eller ? Haha, jag har
absolut ingen ork till att läsa den ens så fårse om det blir nå bra, har ju
trotsallt läst lite. Hinner inte träna idag, men det är chillans för jag har
träningsvärk i ryggen (a) klenis! Så ska bara skriva klart det här och
duscha, sen bär det väl av till skuulän i och med att jag som vanligt på
onsdagar börjar halv 16. Mjau. Men som sagt, smsa eller ngnting today!
(a)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0