12.37 - Onsdag

Sitter på Uven - eller ah Andra chansen - just nu med Viccan, ska straxt
kila över vägen till Friskis&Svettis och ta en gymrunda ;) härligt alltså!
Det var ju ett tag sen pga lov och Robin ;o haha! Men ska dit nu iallafall
och det känns som toppen på snoppen måste jag säga. Men ska bara
vänta på VictoriaKislovski som väntar på sin enda och sista lektion today.
Sen ska jag träna under tiden och sen skulle vi typ åka upp till Gränby
för att jag ska vänta på mami - om jag orkar vill säga. Sen ska jag hem.
Fårse vad som händer tonight, ska antagligen bara chilla satan ;) och
kolla lite på Desperate Housewives - i och med att jag missade det :s pga
Viccan once again. Haha! Wejwejwej, har längtat som fan efter det. Men
ah, ska inte sitta här och dryga nu utan ska iväg och bränna fett ;) lovely!
Pusselipuss


Your comments pussie
13:28:26 ~ 2010-03-03
Mitt namn; Koma

ska inte sitta här och dryga nu utan ska iväg och bränna fett ;) lovely, Va fan har du nå fett nånstans, haha

19:48:18 ~ 2010-03-03
Mitt namn; Me, myself and I

Lilla Koma vän, jag har fett överallt ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback