12.42 - Jaaaajaa!

"Ser ni tjejerna bakom ? Usch, när vi ätit klart så sitter Viccan och ba;
"Åh, kolla.. kolla nu" - då kom ju min mat upp igen. Äckligt att dom
ska sitta och snuska där, på Max :s fattar dom inte att det finns fler
än dom där ? Dessutom hade ena tjejen världens kill- rumpa, så jag
förstår varför hon blev lebba :s dom har ju sån special body.. haha skj!
Ser ni tjejen till vänster om mig ? Haha, hon istället satt och grina där
för sin "vän" eller whatever hon nu var.. haha såg ju också lite små
fun ut.. bara fjån på Max idag + jag och Viccan då :o som inte platsa!"


- taskigt ? Nej, bara min egna åsikt. To bad måste jag säga!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0