12.46 - Taggaaaa!

Nu sitter jag hos Viccan och väntar på pappa ;) ska hem och duscha, fixa mig,
packa ihop det sista och sen ni så bär det av mot Robin och hämta upp honom,
Jimmy och Nyman sen åker vi till stan och ska möta upp lite annat folk och sen
ska vi åka till sthlm - mot båten Galaxy ;) wejwejwej! Det gillas, ganska rejält!

Igår följde Vicco med mig hem efter skuulän och jag slockna i sängen typ dirr
medans Viccan satt vid datorn, sen vakna jag och vi käka lite. Sen skulle Vicco
hem och jag fick panik packa ner mina saker pga att mamma ringde och sa att
det gick vinterkräkis på hennes jobb :oo fick total panik! Iallafall så åkte vi till
Viccan - och jag glömde såklart hälften.

Så nu ska pappa hämta mig vid 13 och jag ska hem och packa det sista som
sagt. Stackars mamma som slutar vid 13 och inte får åka hem :( snuttan! Men
vad gör hon inte för min skull ? I och med att jag är så pass rädd att få vinter-
kräkis som jag är så är det väl rätt förståligt. Men jau.. måste börja tagga snart
alltså ;o hihu. Men jag lovar er att jag kommer röjja sönder ikväll med mina små
snuppor! Haha, lätt att vi kommer äga ;) men jaja, hör väl av mig imorgon om
jag inte dör eller något på vägen ;) och i och med att jag är bäst, så är jag ledig
på måndag ;) weeej! Men ni som inte ska med på studentkryssningen får väl ha
kul utan mig ;o antar jag ;) men som att ni kommer lyckas!
Pusseliepuss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0