13.13 - Grattis hun!

Vaknade runt 12.30. Skönt att äntligen få sova ut och slippa höra ngns
alarm på mobilen! Haha. Det behövdes rätt mycket alltså. Runt 14.45
kommer min snuttiga mamma och hämtar mig här hos Viccopicco, så
då ska jag hem och steka.

Vet ni ? Jag kom på en sak.. jag kan inte träna nu :s inte armar iallafall
lite smått tråkigt i och med att det behövs. Men får väl satsa mer på det
andra. För seriöst Bino, vi kan inte ha det såhär längre :o när Anna är
smalare än till och med dig så är det något som är fel. Hahaha! Nej men
vi måååååååste! För jag måste verkligen bli smal och verkligen gå ner i
vikt alltså! Fett med drygt att inte ens vilja se sig själv i spegeln, nej nu
överdrev jag liiiiite. Men ändå ;) ni fattar ju själva, såhär kan jag ju inte
se ut heller ;) mjau!

Okej, som vissa av er redan vet.. så är inte mobilen min bästa vän nu,
jag läser era sms men klickar er så fort jag läst. Inte pga er utan för att
jag verkligen inte orkar sitta och smsa med fel hand när nageln bara sk-
aver in i huden och jag har faktiskt lite "träningsvärk" haha skj! Nej men
så ni vet varför jag inte svarar eller varför det tar några timmar!

Update om min hand i och med att Maja smsa och fråga;
Den är fortfarande as svullen och skit ful, men jag kan iallafall sträcka ut
fingret helt idag (alltså ni vet, ha fingrarna rakt upp) så det är positivt! Men
annars är det som igår, men dunkandet har blivit lindrigare. Usch vad jag
måste tycka synd om mig själv..

Nu ska jag och födelsedagsbarnet gå ner och äta frukost! Mumsigt!



Med en fin sångton;
Ja må hon leva, ja må hon leva
Ja må hon leva ut i 100ade år
Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva
Ja visst ska hon leva ut i 100ade åååååååår
- sen kan jag inte mer :/ men du får ha en toppendag min snäcka!







Vad skulle jag göra utan dig min topppingla! Jag älskar dig min Chasewnöt!

Bino, ngn tänker på mig nu!


Your comments pussie
18:47:39 ~ 2010-03-22
Mitt namn; sabina

ja men eller hur, vi måste fan ta tag i det ;o det känns inte bra alltså! fy!!



haha, jaja ;)

Min blogg; http://ssabinaa.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback