13.15 - Trött

Gick upp 06.14 imorse och hade lätt kunnat lägga mig igen och sova
i flera timmar, men gick upp för att Ida skulle slippa vara själv, fixa
mig och allt - riktigt jobbigt och svårt pga handen! Så fick stressa i
slutet och när jag står vid bussen får jag ett sms av Ida då hon säger
att hon inte kommer.. kan man bli mer less ? Så det var bara att kila
hem igen och lägga sig på soffan och försöka sova. Så vaknade nyss,
så nu pumpar katten - Solo - och jag musik ;) ska även börja med en
bloggdesign till Jessica, länkar den sen! Alltså :o jag är helt lost i mitt
stackars lilla huvud.. undra vad felet är ;) haha! Same as always.. ?

Idag kommer nog Robin förbi en stund ;> sen får jag se om jag skulle
till Viccan eller inte.. hon skulle vara själv jääääättelääänge ;) hahaha!
Menmen, det är väl mina planer än så länge plus att jag ska äta rostis-
ar snart. Men det är inte så kul för kan inte bre på smöret med vänster
hand och mamma fattar ju inte hur man ska göra, fast hon är inte ens
hemma just nu så jag har inget val.. om jag inte ringerna och tvingar
henne skynda sig hem ;) haha, men sån failare är inte jag. Nonono!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0