17.05

Sitter och äter sallad just nu.. Robin kommer närmare 18 skulle jag
tro, sen ska jag förmodligen till Viccopicco.. tror jag :o haha! Simon
övertala - säger vi - mig till att skriva till UL ang min hand, haha så
har iallafall skickat iväg ett mail till de. Så fårse vad de svarar om de
svarar vill säga. Hihu, jag är faktiskt lite happyface nu pga av mycket!
Det gillar vi :D Malin är inte teepeeeeel ;) wejwejwej!

Usch, jag orkar inte äta mer.. har ngt fel.. är hungrig sen tar jag en
tugga och blir spyfärdig. Hm, men lucky me ;) men dryg jag är idag..

Ändrade planer; UTGÅNG IMORGON!


Your comments pussie
19:43:03 ~ 2010-03-23
Mitt namn; Maja

Sv; Ja visst blev det sött? :) Hihi! Ja, jag älskar också den låten. Hur bra som helst, men den är lite sorglig :/ <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback