17.41 - Ja, jag lever

Uschusch. Ska stressa lite snart och kika ifall jag hinner åka till Viccopicco
today. Har trotsallt varit jätteduktig och skrivit klart allt till projektarbetet
som jag och Ida har gjort - på två dagar! Stolt ;) Så nu ska jag bara lägga
in de sista bilderna som jag har på en annan kamera och sen är jag done!
Lagom skönt! Min dator är jättevarm, as drygt. Jag har fått starta om den
typ 50ggr, för att inte överdriva alltså.. köp en ny åt mig, en rosa igen! (a)

Både igår och idag spenderade jag dagen i skolan med lilla Sabina, väldigt
fun alltså! Trots att både är heeelt döda och tpl ;) men vi har ju haft roande
med 2orna.. lost! Och det är ju tack vare Sabina som arbetet vart klart also.
Hihu. Igårkväll kom Robin hit, väldigt mys! Väldigt, väldigt. Inte för att skryta..
eller jo ;) hahaha! Fail for you bitches..

Alltså det sticker i mitt finger :o jag skriver ju med mitt fuckyou finger på den
högra handen.. och nu har den ngt ryck och sticker till i ena sidan. Väääldigt
jobbigt måste jag säga! Åh.

Imorgon blir det lektion mellan halv 16 - 17.30 typ om vi har tur.. sen får jag
se vad som händer på kvällen ;) om det blir utgång liksom.. pengarna har ju
rullat in på mitt tomma konto ;) mjau! Och den här gången ska inte Viccan få
ta mina sista kronor så att jag inte kan ta ut en 100ring ;) hahaha! För att hon
inte kan lyssna när hon är drunk.. fisrumpa hon är!

Jaja, har uppdaterat lite nu.. kanske skriver senare igen..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0