17.59 - Lovely ego

Vilka var duktiga och träna idag då ? Om inte världens bästa vi. Alltså Bino
och jag ofc! Känns ju rätt chill alltså ;) verkligen värt det! Så kom hem för
typ 1h sen, så nu ska jag typ städa rummet :s i och med att man kan tro
att Viccan bott här i en dag :s haha! .. om jag pallar vill säga, är verkligen
riktigt jävla trött nu.. så kanske ska sova lite ? Jaja, det visar sig. Men mer
om today så känner jag mig förtillfället väääldigt tpl :/ inte ledsen men ändå
mer åt det hållet, känns inte bra! Men ah.. finns på mobilen ifall du vill muntra
upp mig a bit.. Skriver nog lite senare ikväll. Tjingis!








Your comments pussie
18:51:50 ~ 2010-03-16
Mitt namn; Viccan chasewnöt Mahlin ;)

jag har städa idag :D

Min blogg; http://Http://VictoriaaOscarsson.blogg.se

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback