19.00 - Dödamigeller ?

Kul att jag måste köpa ny mobil pga att Du kastade den i golvet.
För att Du var arg. Känns så otroligt jävla värdelöst, ååååh. Blir
så jävla less på dig! Det uppstår bara mer och mer fel på den,
först vibben + färgen på knappen och skalet, sen dens cpryck
när den slår av sig själv och lever sitt egna liv, sen *an som
slutar fungera när den känner för det och nu batteriet som fly's
away. Det enda jag kan säga till Dig, Robin.. det är tack.

Måste bara uppdatera lite om mina blåmärken.. har ca 30st nu, 
tror jag.. Det är rätt mycket när man ser mina ben, där ca 19st 
av de är.. och vem är orsaken ? Jag vill inte hänga ut Dig men 
när folk undrar vafan jag har gjort, vad ska jag säga ? Visst,
några är från kryssningen.. men inte alla, långt ifrån. Jag har
haft så sjukt ont i kroppen den senaste tiden. Kan inte förklara
känslan i ena benet, men ah.. jag blir så av allt och av mig själv
allt tack vare dig. Du kanske "inte menar det" pga att du var arg
när du sa det, men det är det enda som snurrar runt i mitt huvud
och har gjort den senaste veckan. Jag har aldrig älskat mig själv,
men jag har aldrig hatat mig så mycket som jag gör nu.

Trots mina fake smile och braiga självkänsla, så kan jag inte på-
stå att jag är lika stark inuti som det verkar utanpå. Jaghatardet!
Så njut medans du kan skabb.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0