19.47 - Tröttis

Har precis ätit lite sallad, as mums! Så satte mig här och ska fixa en
blogg till Elin Ohlsson, fårse när den blir klar. Tänkte iallafall bara
göra en blogg idag, sen fixar jag väl designen senare, är typ hur trött
som helst för det just nu ;> Men idag som sagt, så gick jag och träna
sen kom Viccan dit och väntade på mig vid 14, så när jag var klar så
gick vi till bussen och tog 9an till Gränby och gick runt där ;) wejwej!
Köpte två "kjolar" (fixar bilder straxt), ett armband (som jag redan
har -_-') och sen en present till Sanna (a) lite to late, men som sagt..
Sen kom mami och hämtade mig vid 16 och Viccans papi henne och
sen dess har jag bara varit hemma och degat på soffan (a) fett med
chill måste jag säga ;) likely!

Wtf ;o har ju glömt säga att jag köpte nya armband i lördags också :o
de måste ni ju se! Ni kommer ju bli totaly jealous och springa runt i
varje affär för att hitta de ;) haha! Lyckat.. nej, men ska fixa bild på
de också så att ni har lite att kika på.

Men aja, skriver väl lite senare igen. Tills dess kan ni ju kommentera..


Your comments pussie
18:41:27 ~ 2010-03-04
Mitt namn; Knarkmyr

fisen, säg till när du kan fixa min design, men säg till innan så skickar ja bilder ;) om de är lurre för you

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback