20.06

Är super trött just nu. Väntar mest på att jag ska gå och lägga mig,
men vet inte om Robin ska komma förbi idag eller imorgon, väntar
liksom lite på answer from him. Usch, är rättså less på ganska myc-
ket just nu. Orkar inte alltså! Ska försöka få någon ordning på mitt
hår också, för det går ju såååååå otroligt jävla bra med mina hän-
der. Åh! Hatar att bli påminnd om det också.. Jaja, imorgon ska jag
till skolan igen - för Idas skull. Slipper hellre i och med att jag inte
lär göra ngt.. menmen. Mamma tror iallafall att jag har en spricka i
fingret, men jag vet inte.. det gjorde ondare när jag hade det sist.
Men det visar sig väl. Hon var mest arg på mig tidigare idag för att
jag gjort illa mig och massa grejs och ännu mer och lalala! Själv så
tycker jag jättesynd om mig och hade jag varit rik(-are) så hade jag
skämtbort mig själv riktigt mycket! Fittsaker, jag ska aldrig mer gå
på en sån toa :ooo fyfan alltså! Får ont i magen när jag tänker på
smärtan. Men är man tuff så är man.. för här grina man inte ;) haha!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0