20.21 - Verkligen tpl

Över den här helgen så har jag fått höra 3ggr, av 3 olika personer
att jag är as lätt och har legat med "hela" Boland osv. Lagom jävla
chockad jag blev! Första gången så tänkte jag inte så mycket på
det utan tänkte 'ah, alla har sina egna intryck av folk' men sen
när jag hörde det igen - pga första killens åsikt. Så börja jag tänka
på det.. och blev irriterad för att alla tänkte samma sak, visst jag
var aaaas full den kvällen och kommer inte ihåg mer än max halva,
vad hade ni förväntat er ? Men då svarade jag iallafall "ah och det
är ju därför jag har legat med alla er i bilen också va ?
" Då blev de
tysta och visste ju liksom inte riktigt vad han skulle säga i och med
att jag inte har legat med någon av de - suckers. Sen i lördags så fick
jag veta av yttligare en kille att hans friend att jag legat med "hela" B.
Hm, av vilken anledning ? Har aldrig pratat med killen eller ens äg-
nat en liten blick åt hans håll - visste inte ens vem han var tills jag
kolla. Alltså varför ens gå och säga en sån sak om en person de inte
känner ? Blir lite smått lack och fortfarande väääldigt förvånad..
För er som känner mig, ah jag är som jag är. Jag är öppen om saker
och säger vad jag tycker och tänker och lalala. Men hur som helst,
jag har legat med 1 person på Boland, Robin! Resten kan ni ju ge mig
namnen på, för tyvärr känner jag inte igen de andra.. Jag är stolt
över att inte vara tjejen som ligger med killar bara för att, jag tänker
inte ge en kille något på fyllan bara för att han vill ha det och att jag
ska ångra mig dagen efter. Jag kanske verkar lätt, men tro mig jag
är långt ifrån.. jag är en teaser, inget annat. Jag tänker inte leva upp
till andras intryck av mig - att jag är lätt! Jag är inte den tjejen, so
give up! Hittills har jag det bästa sexet jag kan, så suck it ;)
Den dagen Du kan få mig i säng, den dagen kan Du kalla mig lätt.
Tills dess kan jag bara säga; Dream on! Ni är inte ens värda mig!


Your comments pussie
13:32:32 ~ 2010-03-16
Mitt namn; ida karpmyr

good skrivet mallan!<3

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback