20.53 - Update bitches

En snabb uppdatering om min senaste vecka ;)

Måndag;
Don't wanna talk about it. Sov hemma!
Tisdag;
Skolan. Scandic och måla. Åkte ner på stan
och träffa Viccan. Åkte sen hem till Vicco och
spenderade natten där ;) mys!
Onsdag;
Följde med Viccan till Uven. Gick sen vidare till 
Boland för att ha eng B kl 15.30 med Viccan bla.
Spenderade kvällen med Vicco, Alex & Tim.
Torsdag;
Försov mig pga att jag somnade 02.30.
Scandic och måla. Hem till Ida en stund och nu
sitter jag här hos Viccan och ska sleeeepa med
puddingen ;) haha!
Fredag;
Steeeek, not. Först skolan, sen ska Vicco komma
dit och efter det ska vi storhandla på ÖB ;) och
kvällen spenderas nog med Alex & Tim ;>

Förlåt att jag är så oaktiv här, men sitter knappt vid datan när
jag röjjt runt med Viccan typ hela veckan ;) hah! Sen har det
hänt totaly much senaste tiden, så är lite smått tpl.. men ah.
Pusseliepuss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0