20.55 - My weekend

Fredag;
Röjj med Viccan, Sandra, Tim, Alex och några fler.. haha ;) jadu, vad säger
man ? Hade kind of fun anyway trots allt. Kom hem vid 02, somna vid 04.30.

Lördag;
Skulle upp 08, men gick upp närmare 09. Blev hämtade av Totte och åkte till
stan hem till E. Vid 12.30 tog vi taxi till Willys och hoppade på bussen - där det
bara satt killar på typ ;o lovely. Kom till Grisslehamn vid kanske 14.30 eller ngt
och gick sen på båten, men påvägen dit krossa jag (och Totte) en ruta (a) och
ah.. haha, röjjde på båten och blev aaaskalas full, haha satt och spydde på
toan (a) och missade halva resan, pga att jag blev tvungen att gå runt, runt.
Men ah, sen var jag på benen igen och röjjde vidare ;) åkte hem till Tony och
fortsatte festa, tog sen taxi ner på stan och gick vidare till Kalas vid kl 00. Haha,
träffade massa fun folk och röjjde satan.. massa tjejer som lacka och ah, gud
vet vad ;) haha! Mötte sen upp Tim och Alex på stan och försökte fixa skjuts
hem. Somnade vid 05.

Söndag;
Chiiiilllaaaa all day long, totaly skönt i och med att jag knappt sovit något den här
helgen.. men ah, gjorde som sagt inte så mycket mer..

Måndag;
Chilla vidare med Vicco.. och kom hem vid 19.20 typ. Nu har jag snart kikat klart
på förra veckans Desperate Housewives, lovely! Ska nog kila i säng snart ;) mjau.

Pics kommer senare!
Det gillas att helgen nästan är planerad! Rawr ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0