20.59 - Torsdag

Tröööött som en fitta. Totaly sliten sen igår.. don't wanna talk about
it. Lite misslyckat, fast ändå inte ;) men får göra om det bättre nu i
helgen då jag ska fira Maja och Victoria på Kalas, sen röjja med små
pojkarna på lördagen! Totaly nice. Sen kan man ju undra vart jag ska
få pengarna ifrån.. Maaammmaaa ;);) haha, nej men har klippt Micke
så ska ha en 100ring, fitta :oo kom på nu att han har åkt :s palla.. ah,
då blire mamma iallafall -_- pucko! Sen ska jag få pengar av Ida also.
That's nice baby ;) blir dock inte aas rik, men det får duga.. jag ska ju
trotsallt supa mig askalas på vin - i och med att jag har börjat dricka
det igen, efter vad kan det vara ? Fyra år ? Det kallar jag duktigt, alltså
det är till och med så att jag drömmer om att jag ska dricka vin, hm..
känns ju bra ;) men ska kirra nytt snart känner jag, den börjar kännas
lätt ;) Men jaja, ska till skolan imorgon, sen möta upp Viccan, dra hem
till mig, fixa oss lite, sen vidare till Maja vid 18, sen till stan och rööjja
sönder ;) haha! Lovely! Men jaja, nu ska jag chilla as hell, det tycker
jag att jag är värd i och med att gårdagen blev som den blev.. ;) Mjau.
Btw, grattis pappa på födelsedagen. Jag älskar dig.


Tjata inte, det är otufft och du kommer inte få min uppmärksamhet!


Your comments pussie
16:15:35 ~ 2010-03-19
Mitt namn; Hanna

hahahha då kan du ju hänga med mig och pimpla vin malin :D

Min blogg; http://tplbynight.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback