21.03 - Hah pinsam

? om 00.10 - Dagens pics:  3 mars 20.44
Fy fan vad du ritar dina ögonbryn FUUUL! Kan du inte rinta de lite diskretare????
IP: 85.24.180.166


- Lilla vän ;) vem har sagt att jag inte vill ha dom OOOOdiskreta ? Jag antog
liksom lite smått här ett tag att jag ändå sminka mig som jag ville ;) men vem
vet. Du kanske är lebba och blev ledsen av mitt inlägg som den andra. Haha,
jag följer MINA tankar och viljor om hur jag vill sminka mig, klä mig eller se ut
inte modet om det inte är min smak. Så nej, jag tänker inte spara ut mina ögonbryn
så tjocka så att dom ser ut som en som stödjer Donken bara för att det är modernt.
För liksom jag stödjer Subway och ger dig en bitchblick som blir en fet smäll i ditt
face och lever vidare mitt liv as I am ;) har du mer åsikter så kan ju du också
skryta med ditt namn och inte vara så otroligt jävla feg så att du inte törs ;) men
jaja, du bevisar ju bara vilken pussie du är och ja, jag tycker det här är väldigt
underhållande alltså. Men som sagt, jag har aldrig brytt mig om vad folk tycker
och jag kommer aldrig ngnsin bry mig om er med dålig självkänsla heller. Så
to bad sucker, du kommer aldrig äga mig ;) keep on going with your hard work,
but it aint gonna happend ;) Hm.. Gimo, jaja vad vet jag ;)

Your comments pussie
21:26:38 ~ 2010-03-03
Mitt namn; Viccccaaaan the best !

PINSAAAAAMT ... vi hoppar på ditt ansikte haha :D LOVE YOU MAHLIN !!

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback