21.13 - Tpl.. igen

Jag vill inte ta studenten. Jag vill inte sluta skolan. Jag vill inte lämna min
klass. Jag vill inte börja jobba. Jag vill inte bli vuxen. Jag vill inte ta ansvar.
Jag vill inte fylla 19. Jag vill inte, vill inte, vill inte.. jag vill verkligen iiiinte!

Vad gör man ? Jag vill inte bli stor och tänka som en vuxen. Jag vet att jag
inte kan ha det ansvaret. Jag vill inte se livet passera förbi. Jag är 18år och
har redan åldersnojja. Hur ska jag orka och klara det när jag inte ens kan
ta hand om mig själv.. ? För 10år sen, så var jag/vi 8år, det kändes nästan
som för någon vecka sen, man levde livet och lekte varje dag. Fatta då om
10år, då har jag i princip precis fyllt 28år och är inne på det 29e året, det är
när som helst. Tiden flyger förbi.. men vad gör jag om jag inte vill ? Vart tar
jag vägen i år efter studenten ? Jag vill inte ha en åldersnojja när jag är 18..


Your comments pussie
22:22:13 ~ 2010-03-18
Mitt namn; sabina

nej malin, om 10 år du 28! :o

Min blogg; http://ssabinaa.blogg.se/
21:44:19 ~ 2010-03-20
Mitt namn; Ronja

Äsch ta det lugnt!=) Det är kul att börja jobba tjäna egna pengar klara sig själv osv.. Det är nu livet börjar!=D och framtiden blir som den blir=)

Min blogg; http://ourfaith.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback