21.37 - Hollywood baby

Mitt 800:e inlägg ;)

Kikar på Svenska Hollywood Fruar right know.. Men alltså seriöst,
Suzanne Saperstein är inte snygg, inte någonstans :s as breda
käkar, inte ens en snygg kropp - ser liksom mer ut som en kille,
dessutom har hon dålig klädsmak jämfört med de andra ;) btw,
kan ju inte påpeka att Päivi Hacker är så snygg hon heller, men
hur gammal är hon inte ra.. ? 50.. ? Haha, men fuck vad jag vill!


Suzanne Saperstein, visst hon ser ju bättre ut på bilden än på tvn.


Faktiskt en kind of bra bild på Päivi Hacker - jämfört med nu..


Anna Anka, säg sen att hon inte är snygg ? Feta bodyn, "nice and tight".


Your comments pussie
22:58:15 ~ 2010-03-15
Mitt namn; Ronja

Ingen utav dom ser klok ut!

Och Anna Ankas kropp är vell snarare senig och benig än "nice and tight" haha hon ser inte derekt kram go ut =p (min åsikt;p) hoppas allt är bra med dig Malin =)

Min blogg; http://ourfaith.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback