21.55

Nu har jag varit själv sen kanske 17.45 :s lagom kul verkligen! Men
dom kommer väl hem snart.. antar jag ;o usch, jag måste verkligen
sova, ni fattar inte hur jälva trött jag är :oo jag slocknar fan snart.
Men alltså, kan mamma komma snart eller -_-' ? Tänkte liksom visa
henne pumps'en som jag vill ha ;o man kanske får dom totaly free
då liksom ;) och dessutom - fri frakt tills idag.. passa på och allt ju!

Jaja, måste lägga in en bild bara på vad en skrev på msn nyss. Gulligt
men tar det inte sååå seriöst. För med så många stalkande flickor som
är jealous på mig så vet man ju inte vad de tar till för att få uppmärksamhet
liksom ;) haha, men ah. Gulligt i vilket fall som helst, not everyday inte!



Jag sa ju det.
Men alltså flickor! Nu måste vi snart börja tagga! Det är snart helg och
vad innebär med helgen ? Jo, studentkryssning för oss som tar studenten
i år plus Viccan, haha :D Men lagom chill alltså! Fast, jag känner på mig att
min kväll kommer börja totaly as bra och sluta typ i vattnet - precis, jag är
ju en liten Ariel - sjöjungfru ;) maha! Nej, men ni som känner mig vet precis
och ni andra kan ju bara ana vad det skulle kunna vara liksom. Men ah, det
visar sig på lördag. Men fyfan, nu kan jag seriöst inte sitta här :ooo men de
kanske kom nu ? Eller ? Man kan ju hoppas pga dom där jävla skorna som
jag måste visa, just nu och inte imorgon. Haha, fyfan vad less jag är på det
här nu ;) åh. Men roa mig.. tills imorgon och va lite söta ;) maha. Gonatt!


Your comments pussie
18:45:57 ~ 2010-03-04
Mitt namn; Anonym

Malin :O de är storm på haven och kaos, kommer eran båt gå?:O

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback