22.08 - Röjjd kväll!

Hahahaha, kvällen igår var så sjuuukt röjjd!

Åkte till stan sen hem till Jessan och börja dricka. Tog bussen ner på stan
vid 21 ngnting. Drog till Kalas, aaas lite folk.. värdelöst! Stanna där till 00
gick sen vidare till Vip där det var lite mer folk. Tack Pekka för att du fixa
in oss for free and everything! Jag blev as as as drunk och kände mig rätt
onödigt full. Tog en taxi med 2 brats + Pekka och hans friend. Det gilla inte
bratsen så vi hoppa av vid Tövädergatan så tog en springnota ;) hahahaha!
Så skön! Sprang hem till Jessan och satt där en stund, sen gick vi till Donk-
en och käkade - för min och Viccan's del var det onödiga pengar i och med
att vi fick en släng av bulimi.. i badkaret (a). Sen spelade vi in värsta funny
videon - seriöst kolla på min eller Viccan's fb! Verkligen värt! Och sen spra-
ng vi hem till Jessan igen, fick lite bulimi och slockna ;) då var klockan 05.
Vaknade runt 09 och börja sträcka på oss, för att Viccan skulle till tandläk-
arn vid 10 :oo fattar ni att jag fortfarande var full då eller ? Fyfan! Åkte ner
på stan, sen tandis, sen hem till Viccan - åååååt, as mums! Sen slockna vi
framför tvn och vid 13 kom mami och hämtade mig, så åkte hem och stek-
te framför tvn och sen somna jag igen ;) skoja inte skönt! Är fan fortfarande
helt slut! Menmen, fick ett sms av Majamouse vid 19 att jag skulle komma
ut och följa med till Östhammar en snabbis, så har åkt runt med de hela kv-
ällen och kom hem straxt efter 21. Så nu ska jag snart kila och sova, för det
behövs verkligen för min del!

Kvällens skönaste berättar jag för er personligen ;) vill inte sitta här och tjata.

Men kan ju säga en sak iallafall, på Kalas igår var även Kissie. Ni får tycka vad
ni vill, men den uppfattningen jag fick av henne var att hon var typ jättesnäll
och inte alls som på bloggen - men som sagt det är ju en bloggkaraktär. Men
hon var verkligen jättegullig annars.. tänker inte säga det negativa om henne..
inte ikväll iallafall (a)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0