22.29 - Rawr

Jag kom fram till en väldigt bra sak idag.. jag älskar killar som
är fåfänga. Liksom vem vill ha en kille som inte bryr sig om sitt
utseende utan går runt i skabbiga mjukisar hela veckan och ser
ut som en fitta i håret ? Inte jag iallafall ;) jag vill inte ha en öv-
erviktig (har ni hört.. över - viktig, typ viktigare än alla andra)
och äter på Donken varje dag eller liknande.. då kommer ju jag
också gå upp i vikt :s palla, det är ju bara pga en sak man vill
att killen ska vara orsaken till, när man går upp i vikt och den
tiden är inte inne för min del.. eller ? Nej, jag är nog säker.. ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0