22.39 - Sängen väntar

Fårse om jag orkar/hinner göra klart naturkunskapen ikväll.. är rätt så
slut alltså! Annars får jag väl skriva ihop lite, lite fort sådär på svenskan
imorgon ;) haha! Jag är ju sååå insatt på alla lektioner i skolan - not.

Haha, måste berätta en gullig grej som jag och Viccan kom fram till idag.
Hon berätta om att hon inte kunde sova för att hon var så van med att
jag hade varit där och massa, haha och jag hade också svårt att sova
(fast mest pga att vi somna vid 03 natten innan) hahaha, sen börja jag
prata om att ena kissen (som alltid annars brukar sova med mig) hade
lämnat mig bara sådär och då skriker Viccan rätt ut ba "aaaah, Alikk
(Alice) också.. haha! Lite smått klockan (klockrent) det där ;) haha! Vi
är ju så mupp i huvudena så jadu.

Uschusch, nu ska jag fixa det sista sen ska jag krypa ner i sängen och
hoppas på att katten kommer i och med att jag är dissad av Robin på
tisdagar, onsdagar och torsdagar.. suck! Men ah, nattinatti wuz's ;)

- jag saknar dig.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0